23948sdkhjf

Elgiganten satser stort på nyt reklamekoncept

Søndag aften d. 12. oktober går et helt nyt reklamekoncept for Elgiganten i luften.
For første gang nogensinde er der tale om et animeret univers, hvor produkterne i varehuset vækkes til live og selv fortæller historien.

Elgiganten investerer 20 millioner kroner i animation og figurer, der fortæller om gode tilbud og ting der sker i Elgiganten-varehusene.

Konceptet, som lanceres over hele Norden, repræsenterer en solid omlægning af elektronikkædens markedsføring.

- Både branchen og vores produktudvalg har forandret sig meget de seneste år. De produkter vi sælger får en stadig vigtigere rolle i folks hverdag, og kunderne har andre forventninger og stiller større krav til os end før. Det betyder ikke bare at vi må sikre høj kompetence blandt vore ansatte, men det har også indvirkning på, hvordan vi møder og kommunikerer med kunderne, siger adm. direktør Peder Stedal.

Dermed fandt Elgiganten tiden moden til at ændre reklamen.

Der er tale om et helt nyt animeret univers, hvor produkterne i Elgigantens varehuse vækkes til live og får personlighed.

- Vi ønsker at markedsføre os overfor vores kunder med lidt mere glimt i øjet end vi har gjort tidligere. Vi skal selvsagt fortsætte med at fortælle om alle vore gode tilbud, og vi håber, at kunderne vil tage godt imod den nye reklameform, siger adm. direktør Peder Stedal.


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141